معرفی مدارس 9 ایلول ازمیر

موسسه آموزشی 9 ایلول (9 Eylül)، واقع در زمینی به مساحت 401,000 متر مربع، شامل مدارس 4 زبانه در همه مقاطع می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را هرچه بیشتر، با این مجموعه، خدمات ارائه شئه و امکانات آن، آشنا کنیم؛ پس ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید:

اردم دمیر، مدیر مراکز آموزشی 9 ایلول:

«والدین گرامی، در مسیری که برای بخشیدن معنایی جدید به مفهوم آموزش و پرورش به راه افتاده، بزرگترین هدف ما این است بتوانیم با ارزش ترین دارایی خود، یعنی فرزندانمان را به عنوان افرادی با نشاط بار بیاوریم. در مسیری که شعار ما هر کودکی ارزشمند است می باشد، اصلی ترین هدف ما تربیت افرادی با: اعتماد به نفس بالا، استقلال فردی، موفق، دارای ارزش های فرهنگی و اخلاقی، می باشد.

همه ما از تغییرات و آثار مثبت و منفی ای که شرایط جدید زندگی و پیشرفت تکنولوژی بر زندگی امروزی گذاشته، به خوبی آگاهیم. به عنوان کالج 9 ایلول، یکی از اهداف اصلی ما در این راستا، تا حد امکان تغییر و بهبود شرایط این نامطلوب و تعلیم فرزندانی با اعتماد به نفس و موفق، جهت ورود به جامعه می باشد.

ما بر این باوریم در درون فرزندانمان گوهری نهفته که می توان به زیبایی آن را جلا داد و ارزشش را بیشتر کرد. حال چگونه می خواهید فرزندانتان را با حمایت های خود و کارشناسان و متخصصین آموزشی ما، در شکوفایی هرچه بیشتر گوهر درونشان و کارآمدتر شدن آنها، کمک و یاری کنید؟

با توجه به تابعیت این کالج از قوانین و اصول آتاترک و شروع سال تحصیلی در سپتامبر 2018، قصد دارد افرادی: منطبق با پیشرفت های روز و با قابلیت به روز شدن، پایبند به حقوق انسانی، آگاهی کامل از طبیعت و محیط زیست، اعتماد به نفس قوی و  به تغییر آینده، را تربیت کند. ما برای آینده ای بهتر، خانواده ای بزرگ می سازیم و از این که شما نیز عضوی از این خانواده باشید، به آن افتخار خواهیم کرد»

رسالت

رسالت ما به عنوان کالج خصوصی «9 ایلول ازمیر» در راستای عقاید و اصول رهبر کبیرمان آتاترک، در عین آگاهی از گذشته خود و تمرکز به آینده، و نیز پایبند به ارزش های معنوی و مملو از عشق به میهن، قصد دارد در محیطی کاملا آزاد و با استفاده از کلیه امکانات تکنولوژیکیِ فراگرفته شده، آموزه هایمان را به مرحله عمل رسانده و به تربیت افرادی با خودباوری بالا و موفق در زندگی بپردازد.

دیدگاه

مرکز آموزشی ما از بدو آموزش تا قبول شدن در دانشگاه هایی که در آرزوی آن هستند، قصد دارد برای دانش آموزان خود با ارائه خدمات آموزش علمی و رهبری ویژه و منحصر به فرد، سیستمی راه گشا را در پیش گرفته است. تنها هدف تعلیم و آموزش ما، افرادی مطیع و تابع قوانین کشور خویش، خلاق و مهمتر از همه، خوشبخت و موفق می باشد.

فلسفه آموزشی ما

این موسسه آموزشی معتقد به موارد زیر می باشد:

  • مدارا
  • اشتراک گذاری
  • شناخت جامعه و ساختار خانواده
  • احترام به اعتقادات و سنت ها
  • شناخت تاریخ و فرهنگی که معتقد به فضیلت تعلیم و تربیت می باشد

ارزش های ما

با توجه به مفاهیم آموزش نوآورانه و به اشتراک گذاری آنها، درکنار اولویت قرار دادن کیفیت و نیز تربیت افرادی «خوشبخت و موفق»، ارزش های خود را تحت شرایط زیر جویا می باشیم:

  • در کنار آموزش آکادمیک، آموزش در زمینه های علمی، فرهنگی و هنری
  • در کنار زبان مادری، آموزش زبان های گوناگون
  • همکاری با نیروی کار با اعتماد به نفس، راه حل گرا، پذیرای توسعه و کاملا مجهز
  • عرضه تکنولوژی با تمام امکانات به دانش آموختگانمان
  • تعلیم افرادی با قدرت اندیشه، آماده برقراری ارتباط و عادل

سایت پلان موسسه

ردیف نام بخش ردیف نام بخش
1 میدان ورودی 15 حلقه ها بسکتبال
2 نگهبانی 16 آمفی تئاتر در زمین چمن
3 پارکینگ 60 خودروه 17 محل نشستن
4 محل برگزاری مراسم 18 باغچه
5 کتابخانه شیشه ای 19 حیاط ویژه معلمان
6 کارگاه 20 بازی های جدولی
7 باغ سبزی 21 حیاط سنگی
8 حیاط مهدکودک 22 سالن ورزشی
9 محل بازی کودکان 23 محل تماشاچیان
10 زمین مینی فوتبال 24 محل نشستن و راه رفتن
11 محل نشستن تماشاچیان 25 ساختمان دبیرستان
12 زمین پارکور 26 ساختمان آمادگی و دبستان
13 بخش بدنسازی 27 ساختمان استخر
14 کلاس موسیقی 28 ساختمان اداری

آمادگی

«کودکان مانند بتن نرمی هستند که در هر قالبی ریخته شوند، شکل آنرا به خود می گیرند»

ما به عنوان خانواده کالج 9 ایلول، برای تاثیرگذاریِ خوب بر روی کودکانمان حضور یافته ایم. با قدم برداشتن در راهی که از اهمیت آموزش عالی در آن آگاهی داریم، بزرگترین هدفمان ایجاد شرایطی برای دستیابی کودکان به اطلاعات و مهارت های خاص در سنین کم می باشد. با این آموخته ها کودکان در سنین بالاتر می توانند هم در زندگی تحصیلی و هم در حیطه های مختلف زندگی، افرادی خوشبخت تر و موفق تر باشند.

ما معتقدیم افراد سالم، انسان هایی موفق و شاد هستند که در زمینه شناختی، احساسی و روانی، دارای مهارت هستند. از این رو، در کنار فعالیت هایی که در مقطع آمادگی و متناسب با سرفصل های درسی انجام خواهد گرفت، دانش آموزان فرصت آموزش عملی در طبیعت را نیز خواهند داشت؛ آنها می توانند با جمع آوری محصولاتی که خود در گلخانه پرورش داده اند، شاد بوده و از سوی دیگر اهمیت تکنولوژی در زندگیشان را از جنبه ای دیگر ببینند. همچنین، آنها ضمن آشنایی با حیوانات، از دوست داشتن آنها نیز لذت خواهند برد.

ما نیز با مشاهده کودکانمان در حالی که سرگرم سپری کردن زمانی در فضاهای اجتماعی مفرح و بزرگ می باشند، لذت خواهیم برد و حس رضایت روزافزونی را تجربه خواهیم کرد.

ابتدایی

چه زیبا گفت شاعر که: «خندیدن را کودکان ابداع کرده اند»

بزرگترین خوشحالی ما والدین، دیدن شادی کودکانمان می باشد. هر موفقیتی که فرزندانمان با چشمانی سرشار از امید و کنجکاوی جهت کشف دنیای پیرامون خود به آن بدست می آورند، بزرگترین لذت در زندگی می باشد. این حس کنجکاوی و آموختن که در دوران ابتدایی به وفور و رو به افزایش است، با جهت یابی های خوب و مفید، ضمن بوجود آوردن نتایج رضایت بخش، در شکل گیری شخصیت کودکان نیز نقش به سزایی خواهند داشت.

ما در این دوره با کشف استعداد منحصر به فرد آنها و افزایش میل به آموزش و توجه شان، کمک می کنیم تا اعتماد به نفس کودکان به مراتب بیشتر شود. ارضای حس کنجکاوی و حمایت از آنها در این زمینه، ضمن این که باعث می شود کودک خود را در امنیت کامل حس کند، روح پژوهشگر و آزاد او نیز تقویت خواهد شد. هدف ما به عنوان کالج 9 ایلول، چه در شرایط آموزشی داخل کلاسی و چه در حوزه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، حمایت از تمایل کودکان به یادگیری و اکتشاف در سطح بالا و هدایت آن در مسیر صحیح و تربیت افرادی با ویژگی های زیر می باشد:

  • پژوهشگر
  • پایبند به اصول اخلاقی
  • آزاد
  • با اعتماد به نفس بالا
  • دارای تحصیلات آکادمیک
  • موفق
  • توجه به ورزش و هنر
  • بیان راحت عقاید خود با تحقیق در زبان و فرهنگ های مختلف

دوره متوسطه و دبیرستان

ما به عنوان خانواده بزرگ 9 ایلول، با هدف شعله ور کردن جرقه های درون دانش آموزان و پشتیبانی در ایجاد زمینه شکوفایی در حوزه های آکادمیک و اجتماعی در دورانی که اولین گام را به سوی جوانی بر می دارند، ضمن تلفیق نیاز به موفقیت و جسارت با تعلیم و تربیت، آماده ایم در مسیر پیش روی آنها و زیر سایه فرهنگ و آگهی، شاهد موفقیتشان باشیم. در کنار اقدامات فشرده ای که در این زمینه انجام خواهیم داد، قصد داریم با برنامه هایی که جنبه های روانشناسی و اجتماعی فرزندان را تقویت خواهند کرد، آنها را چه در آزمون ها و چه در محیط های اجتماعی، افرادی: موفق تر، خوشبخت تر و خوشبین تر، نسبت به زندگی بار بیاوریم.

در کنار بررسی های آکادمیکی و پژوهش هایی که انجام داده خواهد شد، برنامه های آموزشی ما شامل فعالیت هایی مفرح از قبیل: موسیقی، هنر و نیز ورزش، حس رضایت را در هر لحاظ از زندگی در فرزندانمان ایجاد کنیم تا زندگی تحصیلی آنها رنگین تر شود.

محوطه کالج

کالج 9 ایلول در سال تحصیلی 2018-2019 در فضای روبازی به مساحت 30 هزار متر مربع و فضای پوشیده به مساحت 10 هزار متر مربع (در مجموع 40 هزار متر مربع)، در قاضیِ امیر ازمیر افتتاح خواهد شد! محوطه دانشگاهی ما با داشتن فضاهای مناسبی برای مقاطع آموزشی: آمادگی، ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، فنی و حرفه ای و نیز مجتمع های رفاهی اش، به شکلی ساخته شده تا دانش آموزان بتوانند در فضایی مفرح و بزرگ به تحصیل بپردازند. از این رو، همه چیز برای موفقیت روانی، اجتماعی و علمی جوانانی که به آینده جهت خواهند داد، فراهم شده است. ایجاد فضاهای کارگاهی، کتابخانه و مجتمع های رفاهی در یک فضا باز، زیبا و مفرح که مطابق با میل و نیاز جوانان می باشد، اصلی ترین دلیل و هدف ماست.

باغچه اکولوژی

در این باغچه قصد داریم ضمن کار در حوزه های اکتشافی و برداشت محصول، با بررسی فرایند رسیدن محصول و در نتیجه مشاهده طبیعت، امکان بررسی و شناخت در محیط را برای آنها ایجاد کنیم.

کلاس های رباتیک

در این کلاس ها ضمن توسعه مهارت های تفکر خلاقانه، دانش آموزانمان را برای تصور، طراحی و یافتن راه حل سریع جهت طراحی های شخصی شان، تشویق می کنیم.

مشاوره و راهنمایی

خدمات مشاوره ای ما با اتکا به اصول هدایت فردی برای رشد و تکامل در تمامی حوزه ها، خدمات مشاوره روانشناختی، پیشگیرانه، حمایتی و فرآیندگرا را، در پیش می گیرد. در مقطع آمادگی تا پایان دبیرستان نیز برای دانش آموزان یک فرایند مستمر حمایتی را فراهم کرده ایم.

کلاس زبان های خارجی

ما برنامه آموزشی مان را ضمن آگاهی از تاثیر آموزش زبان خارجی در سنین کم در رشد شناختی کودک، تنظیم کردیم. لذا، قصد داریم با آموزش زبان های انگلیسی و فرانسه، نه تنها به توسعه زبانِ خارجی کودک کمک کنیم، بلکه به فرایند کسب زبان مادری نیز سرعت بخشیم. در این راستا، کارگاه های عملی برای تربیت افرادی با قابلیتِ به کارگیری زبان خارجی بسیار مهم می باشد.

سیستم اطلاعات اضطراری

شروع فعالیت هایِ راه حل محور با تعیین کاستی های دانش آموزان در بخش های موردنیاز، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. بعد ها جزئیات کوچکِ نادیده گرفته شده، ممکن است با بزرگ شدن تبدیل به مشکلی لاینحل شده یا منجر به انصراف از رویارویی با آن شود. ضمن آگاهی از این امر و اجرای سیستم اطلاعات ضروری، این امکان فراهم می آید تا دانش آموزان موضوعات ناقص را تعیین کرده و آن موضوع از سوی معلمان در آن واحد رفع مشکل شود.

کتابخانه

دانش آموزان از طریق مطالعه می توانند: همدلی، آگاهی، نحوه زندگی با یکدیگر و دوست داشتن را، فرا بگیرند. در این بازه زمانی که جهانی شدن و بروز تغییرات شتاب گرفته، دانش آموزان می توانند در کتابخانه های این مجموعه که دارای با زیرساخت های توسعه یافته و دسترسی آسان به اطلاعات لازم می باشد، خود را در فضایی وسیع بهتر و مجهزتر حس کنند.

پارکور هیجان (Survivor)

دانش آموزان با تجربه افزایش میزان آدرنالین در بدنشان، ضمن داشتن لحظات هیجانی، می توانند استقامت و قدرت خویش را محک بزنند؛ این قبیل فعالیت ها، مهارت های روانشناسی-حرکتی آنها را تقویت خواهد نمود.

استخر شنا

استخر مجموعه به دور از هیاهوی شهر و با ارائه محیطی آرام و دنج برای کودکان، ضمن آرامش به آنها باعث تقویت فعالیت های ورزشی شان خواهد شد.

آموزش شطرنج

شطرنج که قرن ها توانسته حالت مرموز خود راحفظ کند، در سال های اخیر با جلب توجه انسان ها تبدیل به بخشی از حوزه آموزشی شده است. در دروس شطرنج ضمن رفع این ابهام دانش آموزان با جَدل بر سر مهارت و اطلاعات خویش، اوقات خوبی را سپری خواهند کرد.

انجمن موسیقی

همانگونه که موسیقی ناملایمات را رفع می کند، جنبه های مثبت را نیز به نمایش می گذارد. دانش آموزانی که می خواهند موسیقی بخشی از  زندگی آنها باشد، می توانند در تمامی رده های سنی (چه آماتور و چه حرفه ای)، با آموزش در انجمن بی نظیر مجموعه 9 ایلول، ساعات خوشی را داشته باشند.

کلاس های رقص

همان گونه که رقص مهارت های آموزشی و تمرکز دانش آموزان را افزایش می دهد، اعتماد به نفس، قابلیت های ذهنی و احساسی آنها را نیز تقویت می کند. همچنین، باعث می شود دانش آموزان افرادی با ارتباطات و روابط اجتماعی قوی و خودکفا بار آیند.

آمفی تئاتر

تئاتر آزادی است! در آمفی تئاتر مجموعه، فعالیت های فرهنگی و هنری را بدون تضعیف آزادی های کودکان، سرعت می بخشیم.

سالن کنفرانس

در این سالن که پایه های ارائه مطالب توسط دانش آموزان در آینده و مقابل مخاطبین گوناگون پی ریزی می شود، به شکل بسیار مدرنی طراحی و با سیستم صوتی و کیفیت تصویری بالا، فضایی متفاوتی را برای آنها ایجاد خواهد کرد.

باغ وحش

ایجاد حس علاقه، دوست داشتن و احترام به حیوانات از طریق آموزش به کودکان، فضایی سرگرم کننده را برای سپری کردن اوقات خوشی، فراهم کرده ایم.

کافه

در این جا فضایی فوق العاده برای گرد هم آمدن دانش آموزان و معلمان کنار هم جهت گذراندن اوقات فراغتشان فراهم شده است.

سالن غذا

غذاهای لذیذِ تهیه شده توسط آشپزهای تمیز و بهداشتی، به بهترین شکل برای دانش آموزان سرو می شوند.

آزمایشگاه

در آزمایشگاه هایی که کودکان، آموزه های تئوری خود را در عمل به اجرا درآورده و آنها تحکیم می بخشند، امکاناتی ایمن و مدرن در آن تجهیز شده است.

سالن ورزشی سرپوشیده و روباز

زمین های بسکتبال، والیبال و هندبال، نه تنها صرفا برای دروس ورزشی بلکه در تمامی اوقات آماده ارائه خدمات به دانش آموزان می باشند. در فضای باز نیز چمن مصنوعی، زمین های بسکتبال و والیبال برای تخلیه انرژی و گذراندن اوقات فراغت آماده می باشند.

آتلیه نقاشی

هدف ما آموزش نقاشی کشیدن به دانش آموزان در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کادر مجرب و با کیفیت می باشد.

کلاس های درام (نمایش)، انگلیسی و ترکی

در طول دوره آموزش درامِ خلاقانه، ضمن پیشرفت مهارت های حل مشکلات جسمی و ذهنی، همدلی به صورت گفتاری با سایرین نیز مهیا می شود تا احساساتی که نمی توان با جملات بیان شوند را از طریق عواطف در میان گذاشته شود.

 شهریه مقاطع مختلف در موسسه آموزشی 9 ایلول:

مقطع شهریه آموزش هزینه غذا هزینه کل
آمادگی 15000 TL 3.250 TL 18.250 TL
دبستان 20.250 TL 3.250 TL 23.500 TL
راهنمایی 23.500 TL 3.250 TL 26.750 TL
دبیرستان 24.500 TL 3.250 TL 27.750 TL

 

 

 

 

دسترسی

آدرس: ازمیر، قاضی امیر، محله سِوگی، کوچه 909، پلاک 4

تلفن: 30 30 274 232 90 +

ایمیل: [email protected]

ویدیوی معرفی مدرسه: https://www.youtube.com/watch?v=icY0xHZoel0

دیدگاه بگذارید